כך צריך להתנהל שירות חיטוי מאגרי מי שתייה פרטי לבניין

אחד השירותים החשובים ביותר אשר ועד בית של בניין צריך לדאוג לו הוא חיטוי מאגרי מי שתייה. במועצה, יש מחלקת תברואה ומים שהיא זו שעושה טיהור כולל לכל העיר או הישוב, אבל במידה והמים של הדיירים בבניין צהובים ועכורים, בהחלט מומלץ, בנוסף לטיהור של המועצה, לקחת חברה פרטית שתעשה זאת בשבילכם. מה השירות כולל ומדוע זהו יעד עבור כל הנהלת בניין כמעט בישראל?

חיטוי פרטני עבור מאגרי הבניין שלכם

בחיטוי מים מטעם המועצה, העבודה גנרית ולא מתאימה בהכרח לדרישות של דרי הבניין. המועצה תולה מודעות שמשעה X עד שעה Y בתאריך מסוים לא יהיו מים בברזים לצורך טיהור המאגרים. בפועל, הדייר חוזר בשעה בה פותחים שוב את הברזים ובמקרה הטוב הם ייפתחו שוב עם מים צהובים. במקרה הפחות טוב הקבלן המטהר פשוט לא יעמוד בזמנים ולא יהיו מים. בחברה פרטית תקלות כאלו לא יתרחשו. מחויבים גם לאיכות הטיהור וגם לעמידה בזמנים בהם הובטחה פתיחת הברזים.

הפיכת מי הברזים לבטוחים לכל סוג של התנהלות כולל שתייה והשקיית חיות מחמד

המטרה היא לחסוך את ההתנהלות עם בקבוקים ומתקני מים חיצוניים, ובאמצעות מזיגה בלבד, ולכל הפחות בהעברה קלה על בריטת טיהור, יהיו לכם מים ראויים לשתייה, שהם כמובן מים שראויים גם לשתיית חיות המחמד שברשותכם. שירות חיטוי מאגרי מים ברמה גבוהה מיישם בדיוק את התמורה הזו. המים בברזי דירות הבניין יהפכו להיות לא רק ראויים לשתייה אלא בעל תחושת ניקיון וטוהר ללא זכר לצבע הצהוב והעכור שאפיין אותם בעבר.

העבודות נעשות בתיאום עם ועד הבניין ומול הדיירים

בשונה ממהלכי טיהור יזומים של המועצה, שירות חיטוי מאגרי מי שתייה פרטי פועל בהידברות מול ועד הבית, עובד על פי לוח זמנים ביחס לתאריך הטיהור האחרון שבוצע, וכל דייר יידע מספיק זמן מראש שתהיה לו הפסקת מים לצרכי טיהור. השירות מחויב תמיד להפסקות קצרות ובזמנים שבין כה וכה מרבית הדיירים לא נמצאים בבית (למשל בבוקר כשרובם יוצאים לעבוד בחוץ). בדרך זו – יושבי הבניין יקבלו שירות מעולה ועם תוצר הולם בצדו: מים נקיים ולבנים, לא עכורים וראויים לשתייה.