האם כדאי להחזיק כספת בבית או לבחור חדר כספות פרטי?

בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד רבים בוחרים לרכוש כספת לבית וכיצד רבים בוחרים להתקין בבית שלהם כספת אשר תאפשר להם לאחסן חפצי ערך, מסמכים או אפילו כסף מזומן בצורה הרבה יותר בטוחה והרבה יותר טובה. בשנים האחרונות הכספות הביתיות הפכו להיות הרבה יותר נפוצות והרבה יותר פופולאריות מאי פעם ולכן כיום יותר ויותר אנשים מגיעים למצב בו הם מחליטים לרכוש כספת לבית אשר תשמש אותם ותעניק להם אפשרות לישון או לצאת מהבית בהרגשה הרבה יותר טובה והרבה יותר רגועה. יחד עם זאת, כספת בבית לעולם לא תעניק לכם את אותה רמת רוגע כמו כספת הנמצאת בתוך חדר כספות פרטי.

מדוע? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

רמת הבטיחות של הכספת עצמה

אחד ההבדלים בין כספת ביתית לבין כספת אשר נמצאת בתוך חדר כספות הוא רמת הבטיחות. כספת ביתית הינה פשוטה יחסית, וגם אם אתם משקיעים ברכישה של כספת מקצועית, היא בדרך כלל לא תהיה ברמת האיכות של כספת בתוך חדר כספות.

לכן, רוב האנשים אשר מחזיקים כספת בבית יודעים כי די בקלות יכולים לפרוץ להם אותה ולקחת ממנה את כל מה שיש בה. מספיקה פריצה קטנה במהלך היום, בטח ובטח אם זה על ידי אדם שיודע את מיקום הכספת, בכדי שיגנוב את כל תכולתה, פעמים רבות יחד עם הכספת עצמה.

רמת הבטיחות של חדר הכספות

כאשר אתם מבצעים השכרת כספת בתוך חדר כספות, אתם לא רק מקבלים כספת מאובטחת ברמה הגבוהה ביותר, אלא אתם גם מקבלים את יתרונות האבטחה של המתחם. חדר כספות מקצועי ואיכותי מכיל אבטחה גבוהה מאוד של מבנה בנוי היטב וקירות מחוזקים, מצלמות אבטחה בכל פינה ופינה, מערך של שומרים חמושים בכל שעות היום והלילה וכל מה שאתם צריכים בכדי להיות בטוחים שתכולת הכספת שלכם מוגנת ושמורה בצורה הטובה ביותר.