היתרונות של שולחן גיהוץ מקצועי

בנוסף לאיכות ועוצמת הקיטור של המגהץ שלכם, סוג קרש הגיהוץ או שולחן גיהוץ בו אתם משתמשים לגיהוץ משחק תפקיד מהותי וחשוב בעבודות הגיהוץ השוטפות שלכם. לדוגמה, אם קרש הגיהוץ אינו נושם, כל האדים יחזרו כלפי מעלה, מה שישאיר את הבגדים לחים מאוד ובמקרים מסוימים עם מגהצי קיטור חזקים, יכול לגרום גם לכוויות.

קרשי גיהוץ מקצועיים אמיתיים כוללים פונקציות ספציפיות אשר גם מסייעות לזרז עוד יותר את הגיהוץ ולהשיג תוצאות מושלמות יותר.

אז מה היתרונות שקרש או שולחן גיהוץ מקצועי מציעים לכם? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

משטח מחומם

פני השטח של קרש הגיהוץ מתחממים, מה שמאפשר לבדים להתייבש מהר יותר ומבטיח גיהוץ מהיר וקל יותר.

משטח נושם

המשטח הנושם מאפשר לאדים לחדור אל תוך הבד, משאיר את הלוח יבש ומונע מצב בו האדים יחזרו מעלה אליכם, מה שעלול לגרום לכוויות. חשוב מאוד לבחור בקרש גיהוץ כזה גם בכדי לשמור על הבגדים והבדים מהם הם עשויים, וגם על מנת לשמור על הבטיחות בעת ביצוע עבודות הגיהוץ.

אפשרות כוונון

לא כולנו באותו גובה, ולכן כאשר אתם מבצעים את מלאכת הגיהוץ, במיוחד אם זה עבור בגדים רבים, הגב יכול להרגיש עומס רב מאוד אם קרש הגיהוץ לא מכוון לגובה הנכון עבורכם. לכן, קרש גיהוץ מקצועי מאפשר כוונון של הגובה כך שכל אחד שמבצע את מלאכת הגיהוץ יכול להתאים את הקרש לצרכים שלו ולבצע את עבודת הגיהוץ בצורה נוחה.

ריפוד איכותי

ריפוד הברזל ממנו עשוי קרש הגיהוץ הוא חשוב מאוד. הריפוד צריך להיות עבה מספיק בכדי לאפשר גיהוץ שלא ישאיר סימנים של הברזל על הבגדים, והוא גם צריך להיות איכותי ועמיד בחום על מנת שלא יישרף ויוכל להמשיך לשמש אתכם למשך זמן רב ללא כל בעיה.