הערך המוסף של הדבק בייצור אריזות גמישות –

אריזות גמישות הפכו בשנים האחרונות לאלטרנטיבה המועדפת בעולם של האריזות למזון. את מקומם המרכזי רכשו בזכות יתרונות רבים שהם מעניקים ללקוח. הן נוחות מאוד לשימוש, הן קלות לפתיחה, הן איכותיות, הן נותנות פן של יופי למוצר, הן משמרות את המזון, הן שומרות על טריותו ועוד יתרונות רבים. בתחום אריזות גמישות חלים שינויים כל הזמן וטכנולוגיות פיתוח חדישות משפרות עוד יותר את תכונותיהם של האריזות הללו.

המבנה הייחודי של אריזות גמישות

אריזה גמישה עשויה משכבות של פילמים. הם יכולים להיות עשויים מחומרים שונים אך המשותף לכולם שמדובר על מבנה רב שכבתי. השכבות השונות מוצמדות אחת לשנייה באמצעות הדבקה, וחשוב מאוד לעשות שימוש שם בדבק איכותי של דבקי הנקל – דבק אשר מבטיח הדבקה ייחודית וחזקה. יריעות רב שכבתיות אלו המצורפות יחד יוצרות מצב של בידוד המזון מהשפעות הסביבה. המבנה הייחודי הזה בעצם מאפשר ללקוח לקבל מוצר סטרילי שהינו נטול חיידקים ומיקרובים ומוכן לאכילה תוך הקפדה על ההוראות שעל גבי האריזה, ועם דבק של הנקל הוא לא ייפתח בעת השילוח וישמור על תכולת האריזה.

הערך המוסף עבור הקמעונאי וחברות הפרסום

לא רק הצרכנים נהנים מהיתרונות העצומים שיש לשימוש של אריזות גמישות,  גם הקמעונאי מרוויח ומרוויחה גם חברת הפרסום. כל זה משום שאריזה הזאת בעצם עוזרת בתהליך מיתוג המוצר. החדרת מוצר לשוק היא עסק ארוך הלוקח זמן רב ומשקיעים בה הרבה חברות הפרסום והמאמצים השיווקיים של בעל העסק. בתהליך המיתוג הצרכן לומד להעדיף מוצר מסוים על פני כל המתחרים שלו באותו ענף. לאריזה יש תפקיד מכריע בעיצוב המותג. כך למשל החדרת בייגלה שנקראים "שטוחים" לקח זמן והרבה פרסום באפיקים שונים. כמו כן עוצבה אריזה אדומה ומושכת עבור הצרכן. הצרכן שהתרגל למוצר יחפש דווקא את השקית האדומה ולא יסתכל בכלל על האפשרויות האחרות.

הקדמה הטכנולוגית בייצור

בשנים האחרונות עושים שימוש בטכנולוגית Pets ליצירת מזון סטרילי ודל חומצה. כל זה במארז עמיד לאורך זמן. טכנולוגיה זאת מייצרת את האריזות באמצעות לחץ גבוה וחום נמוך. היתרונות הרבים המתקבלים עקב כך הוא שמירה על טעמו הטוב של האוכל ובישול קל יותר. זהו שראינו כי לאריזות שהן גמישות יש יתרונות מעבר לנראה לעין והן חסכוניות יותר במחירן וגם חוסכות זמן, בשל פתיחתן הקלה והמהירה.