השכרת כספת במתחם מאובטח ומבוטח על ידי Lloyds

השכרת כספת בתוך חדר כספות מאובטח היא ללא ספק עסקה משתלמת, כדאית והכי בטוחה לתכולה השמורה שלכם. בשונה מהבנק, בריקסטון לא מתנערים מחובת האבטחה שלנו כלפי הרכוש שלכם. מי שעשה מנוי לכספת הבנק ונשדד ודאי זוכר כיצד הוא נגרר לבתי משפט והיה צריך להוכיח יורידית שהבנק אחראי (מה שקרה ברוב הפעמים: השופטים פסקו כך, אבל זה יצר המון עוגמת נפש ללקוח התובע). בנוסף, בריקסטון לא מחזיקים במפתח שני ולא מתנים את פתיחת הכספת בערבון. הלקוח יכול לגשת עם המפתח שלו לבד, ולפתוח את הכספת מתי שיחפוץ, כולל בשעות לא קונבנציונליות.

כיסוי ביטוחי נרחב

כל מנוי במתחם של בריקסטון מקבל כיסוי מחברת Lloyds בשווי של עד 5,000 דולר ארה"ב, עם אופציה להרחבה. החברה, שנחשבת לענקית הביטוח בתחום הרכוש, אינה נמצאת בסטנדרטים של חברות הביטוח המקומיות והוכחה מאז ומעולם כחברה שמשלמת תביעות בזמן וערבה ללקוחות המבוטחים שלה.

שמירה אדוקה במתחם

השכרת כספת במתחם מאובטח מבטיחה לכם שמירה הרמטית על הכספת שלכם, כמו גם על כל הכספות במתחם. השומרים שם אינם פקידים כמו בבנק, אלא אנשי אבטחה מקצועיים עם המון ניסיון בטיפול בחדרים בהם מתבצעת השכרת כספות. השכרת כספת פרטית עם אבטחה מסוג כזה היא בדיוק מה שאתם צריכים על מנת להבטיח שמירה אמתית, ולא מן השפה לחוץ, על הציוד שלכם. כל הסצינות עליהן שמעתם שקרו בבנק כמו ניסור הרצפה, עקירת הכספת וכד' לא קורות בבית ספרנו, ואם קורות – אתם מבוטחים.

שדרוג המנוי בדרכים שונות

ניתן להגדיל את הכספת, להגדיל את משך תקופת השכירות, ואף להוסיף אלמנטים של אבטחה למנוי קיים. ניתן, למשל, להוסיף מצלמות אבטחה לכספת שלכם בתוספת של 49 ש"ח לחודש. השכרת כספת במתחם מאובטח מאפשרת לכם לשדרג בקלות כל מנוי שפתחתם.

השכרת כספת פרטית – הכדאית ביותר עבורכם!

במתחם של בריקסטון השכרת כספת פרטית נכונה במלוא במובן המילה. אין הגבלת ביקורים ואין הגבלת שעות, כזכור. השכרת כספות שכזו מאפשרת לכם גם שירות טוב יותר, וגם לחוש בטוחים יותר לגורל הציוד שלכם, מה שמסיר דאגה מלבכם לגבי תרחישים של גניבות או חוסר בטחון בחדר הכספות.