מתנות לעובדים בפסח

פסח הינו אחד החגים המרכזיים במורשת היהודית ואחת החגים החשובים ביותר עבור הקהילה המקומית. אין זה סוד כי בפסח ישנה התרגשות הולכת וגואה אשר מאפשרת לכולנו להתכונן לקראת החג ולהתחדש באנרגיות במהלך החופשה עצמה. יש כאלה בינינו שיעדיפו לחגוג בחופשה בארץ ואילו אחרים דווקא יטוסו לחו"ל, יש מי שמעדיף לחגוג עם המשפחה אולם כולם ללא יוצא מן הכלל יודעים כי מדובר בהזדמנות חגיגית להתחדש ולהתרענן.

התרגשות זו מורגשת גם בבית וברחוב ואפילו במקומות העבודה. מאחר ומדובר בחג חשוב ביותר לעם היהודי נהוג להעניק מתנות לעובדים בכל חג. אם גם אתם רוצים להגדיל את תחושת השייכות של העובדים לחברה ולהעצים את המוטיבציה שלהם הרי שמתנות לעובדים בפסח הן ההזדמנות המצוינת לכך. ישנו מגוון עצום של מתנות שאפשר להעניק לעובדיכם לקראת כל חג ומחקרים אכן מראים כי חברות בהן ישנו מנהג של הענקת מתנות לעובדים בפסח הינן חברות מבוססות יותר בהן העובדים מרגישים חלק משמעותי יותר בתרומה הכללית.

מה כדאי לתת?

מאחר וישנו ביקוש עצום לתלושי חג ניכר כי ישנה העדפה משמעותית לתלושים אלו. ישנם תווי שי במגוון עצום של תחומים, מה שמאפשר לכם כמנהלים להתאים את התחום המתאים לכם מבין כל התחומים הקיימים. ביניהם תוכלו למצוא מתנות לעובדים בפסח של תווי שי להנעלה ולביגוד, לפינוקים שונים כמו טיפולי בריאות ויופי, לרכישת מתנות לבית כמו נרות ריחניים, נופשונים וטיולים ואפילו תווי שי המיועדים לניצול ברשתות השיווק השונות.

מאיפה קונים?

אין ספק כי הענקת תווי שי לעובדים לקראת חג הפסח הינה הזדמנות מצוינת להעלות את הזדהותם של העובדים עם החברה ולהגביר את התפוקה בחברה זו. יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת ממי אנו רוכשים תווי שי אלו. מאחר וישנו מגוון עצום של חברות המנפיקות תווי שי – ניתן למצוא תווים משתלמים יותר ופחות. הסקירה המקדימה של תווי השי המתאימים לכם ביותר תבטיח כי תעניקו לעובדים שלכם מתנה ראויה.

מעבר לזה, אפשר לצרף לתווי השי גם מתנה קטנה שתעצים את החלוקה כמו נרות מעוצבים בקופסא ייחודית בהם יהיה ניתן להשתמש בחג, סלסלת מתוקים או כל דבר דומה.