עומדים להגיש בקשה למשכנתא? הכנו לכם כמה טיפים של יועץ משכנתאות מומחה

המחשבה על הגשת בקשה להלוואת משכנתא יכולה להיראות מרתיעה – במיוחד אם זו הפעם הראשונה שלכם. לכן, לפני שאתם מגיעים אל הפגישה הראשונה מול הבנק, ביקשנו מאת יועץ משכנתאות מומחה לכתוב לכם כמה טיפים חשובים שיוכלו לעזור לכם.

סדרו מראש את המצב הפיננסי שלכם

חשבו על ההוצאות החודשיות שלכם. זה עלול להשפיע על הסיכויים שלכם לקבל משכנתא אם הבנק חושב שיש לכם יותר מידי הוצאות והמצב הכלכלי שלכם לא מאוזן. צמצמו כל הוצאה יוקרתית או בדקו הוצאות שבאמת הייתם יכולים להסתדר בלעדיהן – מנויים חודשיים לעיתונים, טיפולי ספא או אפילו מנוי לחדר כושר שאתם אף פעם לא משתמשים בו.

בנוסף, עשו הכל על מנת לשפר את דירוג האשראי שלכם – בדקו לאילו תשלומים חודשיים אתם מחוייבים ואם אתם יכול להפחית אותם. כדי לשפר את דירוג האשראי, חשבו על הגדרת הוראות קבע על כל ההוצאות הקבועות ונסו לסגור הלוואות שיש לכם.

התחילו עם חסכון מוקדם

בנוסף לתשלומי המשכנתא החודשיים, תצטרכו לקחת בחשבון גם את העלויות הנוספות של בעלות על נכס, וחשוב מאוד לקחת גם את ההוצאות הללו בחשבון וכמה שיותר זמן לפני הרכישה – לחסוך כמה שיותר.

אתם יכול להקים חשבון חיסכון, להתרגל לבדוק את חשבון הבנק באופן קבוע, לבדוק אם יש לכם הוצאות מוגזמות על מותרות כמו ביגוד או בילויים ונסו לחסוך איפה שרק תוכלו.

הזמינו תור לפגישה להגשת בקשה למשכנתא בהקדם האפשרי

חשוב להזמין תור לפגישה להגשת בקשה למשכנתא עוד לפני שראיתם נכס שאתם רוצים לקנות כי קבלת אישור סופי של הבנק להלוואה יכול לקחת מספר שבועות ולעיתים אפילו יותר.

כחלק מכך כדאי לעבוד עם חברה שיכולה להציע ייעוץ משכנתא מקצועי ושיש לה גישה למגוון הצעות שונות ויכולה לנהל עבורכם משא ומתן מול הבנקים על מנת לקבל את ההצעה הטובה ביותר ואישור מהיר. עבודה עם יועצי משכנתאות יכולה להיות הדבר הטוב ביותר שתעשו בדרך לקבלת המשכנתא המיוחלת.