קייטרינג חלבי כשר בשרון המספק מאכלי חלב מכל הסוגים

אם אתם זקוקים לארוחה חגיגית, משביעה ומספקת, אך לא מעוניינים שהיא תהיה ארוחה בשרית, לנו יש בדיוק את מה שאתם מחפשים: קייטרינג חלבי כשר בשרון. הקייטרינג שלנו מוציא תעודת כשרות מדי שנה, ומספק ללקוחותיו את כל סוגי המנות החלביות. ניתן לארגן כאן ארוחות שלמות, ממתאבנים ועד קינוחים, כלה במנות עיקריות עשירות ומשביעות, וניתן לארגן ארוחות חלקיות, למשל ארוחה על בסיס מתאבנים בעלייה לתורה לפני טקס בר המצווה.

ניסיון עשיר בעבודה עם לקוחות

אנו שירתנו בעלי אירועים מכל הסוגים, החל מבעלי אירועים שסגרו אירוע באולם שמחות ועד למי שחגג את האירוע בביתו. אנו נמצאים המון בבתי כנסת בעליות לתורה, וכן בכנסים שונים בסדרי גודל מגוונים. לקייטרינג שלנו צוות מלצרים ודיילים בעל ניסיון רב, אשר בקיא בהלכות הגשת מזון בכל סוגי המבנים, רחבים וצרים, סגורים ופתוחים כאחד. הדיילים והמלצרים מתמחים גם בעבודה בשטח וגם בעבודה בתוך מבנים סגורים.

מספקים מנות קייטרינג חלביות מכל הסוגים

אנו מספקים חביתיות חמות לצד סלטים עם מיטב הגבינות, עוגות גבינה לצד מעדני גבינה מקוריים שיוגשו כקינוחים. כמו כן, אנו עובדים הרבה עם רוטבי חלב או ביצים כמו רוטב שמנת מתוקה, מיונז וכד'. המנות מתפרסות על פני מספר תפריטים מעשה ידנו אך ניתן לבחור מנות מיותר מתפריט אחד, ולשלבן באירוע שלכם כתפריט חדש שייבנה במיוחד עבורכם.

שירות אדיב, הגעה לכל סגנון אירוע

אנו מספקים שירותים בבתי כנסת בעליות לתורה, בבתי לקוח, באולמות אירועים, בגני אירועים, בשטחים פתוחים בים, ביער, במישור ובהרים. בכל מקום השירות יהיה תמיד אדיב ומקצועי, ויתבסס על כל מה שאתם צריכים בשביל לכונן סעודה חגיגית ומרשימה אשר תספק לכם הנאה רבה. השירות שלנו מצריך אותנו לדעת את כמות הסועדים, ומיקום האירוע. שירותי קייטרינג חלבי כשר לאירועים מסופקים גם במסגרות מגורים מאוגדות שהוסבו למסגרות של אירועים באפן זמני, כמו למשל הוסטלים ובתי אבות.

תמחור נגיש לכל מזמין או מזמינת עבודה

אנו מתמחרים את שירות הקייטרינג שלנו בזול, אך מבלי להוריד באיכות השירות שתקבלו. בשל כך שאנו עומדים בקשרי יבוא טובים עם ספקי חומרי הגלם שלנו, אנו יכולים לספק שירותי קיירינג חלבי כשר בשרון בתעריפים נוחים, אשר גורמים ללא מעט לקוחות לחבור אלינו.