קייטרינג חלבי כשר לכל אירוע

מעוניינים לשדרג את האירוע שלכם עם קייטרינג טעים ואיכותי? זקוקים לרעיונות מעשיים לסעודת האירוע שלכם? אתם לא צריכים להתבסס על בשר כשאפשר לבסס את כל הארוחה על המאכלים החלביים! ארוחה חלבית קרה וחמה בתוספת קינוחים בסיום נותנת משקל שווה ערך לארוחה הבשרית ומשמשת קהלים רבים של חובבי מזון: בארוחות איטלקיות, בלקניות ואפילו לטיניות כאשר זה נוגע למנות האחרונות (יוגורטים, אורז עם חלב וכד').

הזמנת ארוחות ממגוון תפריטים

ניתן לבחור את סעודות הקייטרינג ממגוון תפריטים חלביים ולעתים אף לשלב בין מספר ארוחות במספר תפריטים. הזמנת הארוחות תירשם ותישלח לאירוע שלכם בליווי מלצרים ודיילים. אתם בוחרים מראש גם את טכניקת ההגשה הרצויה לכם באירוע. ניתן לשלב בין כמה מהן, למשל להתחיל בהגשה עצמית ולסיים בהגשת מלצרים.

גיבוי הארוחה במנות לא חלביות

אנו מכירים היטב את הנושא של רגישות ללקטוז ועל כן, א נשאיר את הציבור שאינו צורך חלב EMPTY HANDED. אנו נספק לו ארוחות טבעוניות ללא חלב שיהוו תחליף לארוחות החלביות. הדבר יבוא לידי ביטוי הן במשקאות שנגיש והן במנות בכל שלבי הארוחה: מתאבנים, ראשונות, עיקריות וקינוחים.

אישורים והכשרות

לרשותנו תעודת כשרות למאכלים חלביים, ואישור ממשרד הבריאות למכירת מזון. אנו מחדשים אישורים אלה מדי שנה או בתקופה בה אנו נדרשים לעשות זאת.

קייטרינג באירועים – לא מה שחשבתם

אם סברתם שאנו פונים רק למזמיני אולמות וגני אירועים, טעות בידכם. אנו משרתים גם לקוחות ביתיים, בג'ימבורי, בשטח ובכל מקום בו נסגר האירוע. אנו מעודדים את הזמנתנו בעיקר לאירועים אלה, ומעניקים בהם שירות ברמה של הקייטרינג המשרת באתרי האירועים הרשמיים. כמובן שיש לנו לא מעט אתרים כאלו בהם אנו עובדים דרך קבע.

עלויות הקייטרינג

העלויות הן אמנם FIXED PRICE, אבל יש בו היגיון המתבסס על מרכיב הזמן שנהיה נוכחים באירוע, קניית מנות המזון על ידכם והצרכים הלוגיסטיים שלנו כגון הגעה לאירוע ושימור המזון בטרם התחלתו. כל אלו מרכיבים את עלותו של שירות הקייטרינג. קייטרינג חלבי כשר בשרון מספק את שירותיו בתעריפים חברתיים תוך מתן תמורה מורגשת לכל יזם או יזמת אירוע. אם יש לכם אירוע במועד הקרוב, עדיין לא מאוחר להתקשר!