רכישת מוצרים לתינוק לפני הלידה

איזה שמחה, תינוק חדש מגיעה למשפחה. כחלק מההכנות שלנו לקראת הלידה ולקראת בואו של הרך הנולד, עלינו להכין מוצרי תינוקות בסיסיים, אשר ישמשו אותנו בימים הראשונים בהגיעו הביתה. לחלק מן המוצרים תהיו זקוקים רק למספר חודשים ספורים, ועל כן ניתן לשאול אותם מחברים או מחברות המשכירות מוצרי תינוקות, ואילו ישנם מוצרים בהם תשמשו למשך זמן רב, כמו תיקים לעגלה.

מוצרים לתינוק שיש לרכוש

ריהוט – ריהוט לתינוק, כמו מיטת תינוק ושידת החתלה הם הבסיס הראשון שאיתו יש להתחיל. המגוון של ריהוט לתינוק הינו רחב מאוד, החל מהעיצוב ועד לטווח המחירים. כמובן, שחשוב מאוד לבדוק כי הריהוט הינו בעל תו תקן ישראלי, אשר נחשב לתו תקין המחמיר בכל הקשור למוצרי תינוקות וריהוט לתינוקות.

אמבטיה – ישנם סוגים שונים של אמבטיות לתינוקות, החל מאמבטיות מתקפלות, אמבטיות פלסטיק העומדות על רגלי מתכת ועוד. ניתן להוסיף אביזרים משלימים לאמבטיה, כמו משטח ציפה או אמבטיון, אך אין כל חובה לעשות זאת בימים הראשונים.

מוצרי טיפוח והחתלה – תינוקות דורשים מגע עדין. רכשו שמפו על-דמע מיוחד לתינוקות, משחת החתלה, שמן גוף או שמן אמבט. יש להכין לפחות חבילה אחת של חיתולים ולקנות תיק החתלה נוח.

כיסא בטיחות – כיסא בטיחות לרכב הינו חובה! בלעדיו לא תוכלו לשחרר את התינוק מבית החולים.

ביגוד ראשוני – סביר להניח שחלק מן המתנות שתקבלו יהיו בגדים. אבל מומלץ שיהיה לכם בבית מספר פריטים לימים הראשונים, גופיות, מכנסוני רגלית, בייבי-גרו. זכרו, תינוקות זקוקים לשני שכבות של לבוש, לכן הכינו מספר פריטי לבוש. יש צורך כמובן לכבס את הבגדים לפני הלבישה הראשונה, השתמשו באבקת כביסה המיועדת לתינוקות.

בקבוקים ומוצצים – תוכלו לרכוש סט בקבוקים אשר מגיעה ביחד עם מכשיר סטריליזציה, אשר מאפשר לכם לחטא את הבקבוק. גם אם אתן מניקות, מומלץ שיהיה בבית בכל מקרה בקבוקים למקרה הצורך. מוצצים תוכלו לרכוש על פי בחירתכם.

סדינים ומגבות – רכשו לפחות שני סטים של סדינים וכן שתי מגבות אשר יהיו ייעודיות רק לתינוקות. יש לכבס לפני השימוש באבקת כביסה לתינוקות.